Εάν έχετε συχνά πρησμένα πόδια και χωρίς προφανή αιτία (όπως μια κουραστική σωματικά μέρα), η πρώτη σας στάση είναι το γραφείο του γιατρού. Τα χρόνια πρησμένα πόδια μπορεί να είναι σύμπτωμα συγκεκριμένων ιατρικών παθήσεων, που σχετίζονται με την κυκλοφορία του αίματος ακόμα και με την καρδιά. Αλλά εάν έχετε αποκλείσει όλες τις άλλες ιατρικές αιτίες, υπάρχουν πολλές θεραπείες στο σπίτι που μπορείτε να δοκιμάσετε για να αντιμετωπίσετε τα πρησμένα πόδια.

Υδροθεραπεία/ Λουτρά

Το ζεστό νερό επιτρέπει στα αιμοφόρα αγγεία να διασταλούν, ενώ το κρύο νερό τα κάνει να συστέλλονται. Αυτό βοηθά στη βελτίωση της κυκλοφορίας, η οποία μπορεί να μειώσει και να αποτρέψει τη συγκέντρωση υγρών στα πόδια και τους αστραγάλους. Δοκιμάστε να βάλετε τα πόδια σας στο ζεστό νερό για τρία έως πέντε λεπτά και στη συνέχεια σε λουτρό κρύου νερού για 30 έως 60 δευτερόλεπτα. Συνεχίστε την εναλλαγή μεταξύ των δύο για 15 έως 20 λεπτά. Μπορείτε και να επαναλάβετε τη διαδικασία μερικές φορές την ημέρα.

Άλατα Epsom

Το θειικό μαγνήσιο στα άλατα Epsom θεωρείται ότι μειώνει το πρήξιμο και βελτιώνει την κυκλοφορία και μπορεί να σας ανακουφίσει από το πρήξιμο και τον πόνο που σχετίζεται με αυτό. Αν και η επιστημονική έρευνα για αυτή τη φυσική θεραπεία είναι περιορισμένη, αξίζει να το δοκιμάσετε. Ανακατέψτε μισό φλιτζάνι αλάτι Epsom σε μια μπανιέρα ποδιών με ζεστό ή κρύο νερό για 10 έως 20 λεπτά. Επαναλάβετε έως και τρεις φορές την εβδομάδα.

Άσκηση

Μπορεί να σας φαίνεται παράλογο να σηκωθείτε και να κινηθείτε όταν αισθάνεστε τα πόδια και τους αστραγάλους διπλάσιους σε σχέση με το κανονικό τους μέγεθος. Αλλά η χρήση των μυών στα πόδια σας και μπορεί να σας βοηθήσει να μετακινήσετε το υπερβολικό υγρό από τα πόδια σας πίσω στην καρδιά σας. Η τακτική άσκηση μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη εμφάνισης των πρησμένων ποδιών. Μία από τις καλύτερες επιλογές γι’ αυτή την περίπτωση είναι η κολύμβηση.

Ειδικές κάλτσες συμπίεσης

Οι κάλτσες συμπίεσης λειτουργούν ασκώντας πίεση στα πόδια για τη βελτίωση της ροής του αίματος και στα πόδια σας. Μπορείτε να αγοράσετε κάλτσες συμπίεσης στο διαδίκτυο ή χωρίς ιατρική από το τοπικό φαρμακείο σας. Ωστόσο, εάν το πρήξιμό σας, που ονομάζεται επίσης οίδημα, είναι μέτριο ή σοβαρό, είναι καλύτερα πρώτα να ρωτήσετε το γιατρό σας σχετικά με τη λήψη συνταγής για πιο ειδικές κάλτσες.

Ανύψωση

Ανυψώστε τα πόδια σας πάνω από το επίπεδο της καρδιάς όταν κάθεστε ή ξαπλώνετε για να μειώσετε το πρήξιμο. Δοκιμάστε να ξαπλώσετε με τα πόδια σας στηριγμένα σε έναν τοίχο για λίγα λεπτά αρκετές φορές την ημέρα. Μπορεί επίσης να θέλετε να ακουμπάτε τα πόδια σας σε ένα μαξιλάρι ή σε κάποιο στήριγμα ενώ κοιμάστε.

Πηγή:

www.thehealthy.com/