ΔΤ | Χρήστος Γιαννούλης: «Ο συντονισμός των φαναριών της Θεσσαλονίκης κόλλησε στη γνωστή αδράνεια Τζιτζικώστα» .

«Αν οι Θεσσαλονικείς αναρωτιούνται για ποιον λόγο δεν λύνεται επιτέλους το πρόβλημα του συντονισμού των φαναριών της πόλης, η απάντηση είναι γνωστή: λόγω της αδράνειας του κ. Τζιτζικώστα» επισημαίνει με ανακοίνωσή του ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Χρήστος Γιαννούλης, ο οποίος καταγγέλλει κωλυσιεργία στην υλοποίηση του έργου “Ευφυούς συστήματος ολοκληρωμένης διαχείρισης κυκλοφορίας: Ενοποίηση Κέντρων Ελέγχου Κυκλοφορίας”, το οποίο είχε εγκρίνει πριν σχεδόν ένα χρόνο η Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Όπως επισημαίνει ο κ. Γιαννούλης, ο συντονισμός των φαναριών θα μπορούσε να δώσει ανάσα στο κυκλοφοριακό, να αποσυμφορήσει τους κεντρικούς οδικούς άξονες από τα συνεχή μποτιλιαρίσματα και να δώσει στη Θεσσαλονίκη την εικόνα μιας σύγχρονης πόλης.

«Η απόφαση ήταν ομόφωνη, καθώς όλες οι παρατάξεις υποστήριξαν την αναγκαιότητα υλοποίησης του έργου, αλλά δυστυχώς η ανικανότητα της διοίκησης του κ. Τζιτζικώστα δεν επέτρεψε -για ακόμη μία φορά- να προχωρήσει στην εκταμίευση της χρηματοδότησης, με αποτέλεσμα το έργο να παραμένει στα συρτάρια της Περιφέρειας», αναφέρει ο κ. Γιαννούλης, παραπέμποντας παράλληλα στη συνήθη -όπως τονίζει- επικοινωνιακή πρακτική του Απ. Τζιτζικώστα να στηρίζει όλο τον προεκλογικό του αγώνα στην «δήθεν άριστη απορροφητικότητα των κονδυλίων του ΕΣΠΑ». 

«Οι ανακοινώσεις του κ. Τζιτζικώστα και η αναπαραγωγή τους από τα ΜΜΕ τον Ιούνιο του 2018 ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ‘αποφάσισε, εξασφαλίζοντας και την απαιτούμενη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ (με 2,8 εκ. ευρώ) να εγκαταστήσει ένα σύστημα ενοποιημένης λειτουργίας των επιμέρους συστημάτων διαχείρισης κυκλοφορίας’ δεν πείθουν πλέον, καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει εκταμιευθεί ούτε ένα ευρώ, με αποτέλεσμα να έχει κολλήσει η εγκατάσταση του συστήματος»,επισημαίνει ο υποψήφιος περιφερειάρχης κεντρικής Μακεδονίας.

«Επειδή η ενοποίηση των Κέντρων Ελέγχου Κυκλοφορίας, από όπου ρυθμίζονται τα φανάρια στη Θεσσαλονίκη, καθώς και η εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διαχείρισης φωτεινής σηματοδότησης για την επίτευξη βιώσιμης κινητικότητας, είναι στοιχεία απαραίτητα για μια σύγχρονη πόλη,  που θα προσφέρει στους πολίτες και στους επισκέπτες της μετακινήσεις πιο σύντομες, πιο ασφαλείς και πιο ξεκούραστες, η υλοποίηση του έργου πρέπει να προχωρήσει άμεσα», σημειώνει ο Χρήστος Γιαννούλης και καταλήγει λέγοντας: «από λόγια και ανακοινώσεις χορτάσαμε, αλλά η Κεντρική Μακεδονία έχει ανάγκη από έργα».

Share this post

Unink tatoo

Περιγιάλι στην Ολυμπιακή Ακτή