email: odigospierias@gmail.com
κινητό: 693 486 8098 Τάσος

Η ΔΕΥΑΚ για την πρόσφατη βλάβη στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης

διαφήμιση

Μετά την πολύ σοβαρή βλάβη που σημειώθηκε την περασμένη Πέμπτη 9 Μαΐου 2024, στον κεντρικό αγωγό (μεταφοράς) ύδρευσης που διέρχεται από το κέντρο της πόλης, η ΔΕΥΑΚ διευκρινίζει προς τους δημότες τα εξής:

Από την πρώτη στιγμή που έγινε αντιληπτή η βλάβη, η ΔΕΥΑΚ προέβη άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και στην κινητοποίηση των υπηρεσιών της, ώστε να γίνει ο εντοπισμός του σημείου της βλάβης και να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες αποκατάστασής της.

Η διακοπή της υδροδότησης σε όλο τον αστικό ιστό της Κατερίνης οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι λειτουργική η κεντρική δικλείδα-βάνα (είναι αναχρονιστική) πλησίον του σημείου της βλάβης και με τη χρήση της οποίας θα μπορούσε να διακοπεί η υδροδότηση σε τμήμα της πόλης και όχι σε όλη της την επικράτεια. Παρά το γεγονός αυτό, η βλάβη αποκαταστάθηκε σε λίγες ώρες και η υδροδότηση επανήλθε στην πόλη έως τις 2 το μεσημέρι. Σε κάθε περίπτωση, οι βλάβες σε ένα μεγάλο δίκτυο ύδρευσης δεν μπορούν να αποφευχθούν, όμως υπάρχει τρόπος, με την προληπτική συντήρηση του δικτύου και των κεντρικών δικλείδων-βανών, να ελαχιστοποιηθεί η όχληση προς τους πολίτες, που υφίστανται την ταλαιπωρία από τη διακοπή της υδροδότησης.

Ως νέα διοίκηση, από την ανάληψη των καθηκόντων μας, εργαζόμαστε συστηματικά προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού των υποδομών ύδρευσης και αποχέτευσης της επιχείρησης,

οι οποίες είχαν αφεθεί στο έλεός τους από τις προηγούμενες διοικήσεις, χωρίς την απαιτούμενη συντήρηση και χωρίς κανέναν προγραμματισμό εργασιών.

Ως εκ τούτου δεν οφείλουμε να απολογηθούμε σε αυτούς που άφησαν τη ΔΕΥΑΚ υποστελεχωμένη, με τεράστια οικονομικά χρέη, με γιγαντιαίες συμβάσεις συντήρησης των υποδομών, που δεν είχαν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, με κατασπατάληση χρημάτων, με τεράστια χρέη προς τρίτους και με ανείσπρακτες απαιτήσεις που άγγιζαν τον Ιανουάριο το ποσό των 9,5 εκ. ευρώ.

Οφείλουμε όμως να επισημάνουμε στους δημότες ότι για εμάς η διαφάνεια και πρωτίστως ο σεβασμός των χρημάτων των δημοτών είναι η βάση του τρόπου διοίκησης που επιλέξαμε, με στόχο την οικονομική εξυγίανση της επιχείρησης, μέσα από τον εξορθολογισμό των προμηθειών, την ορθολογική διαχείριση του προσωπικού, την εξοικονόμηση πόρων και την είσπραξη των απαιτήσεων της ΔΕΥΑΚ. Σύντομα θα επανέλθουμε με συγκεκριμένα και αναλυτικά στοιχεία που θα δώσουμε στη δημοσιότητα.

Βέβαια, δεν πρέπει να παραλείψουμε να συγχαρούμε τους εργαζόμενους της ΔΕΥΑΚ για τον επαγγελματισμό τους καθώς και για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλουν διαχρονικά μέσα σε αυτές τις συνθήκες, όπως έκαναν και τώρα, ώστε να αποκατασταθεί γρήγορα η βλάβη και να επιστρέψει η ομαλή υδροδότηση της πόλης.

ΔΕΥΑ Κατερίνης

Ειδήσεις σε ετικέτες

Σχετικά άρθρα

Δήμος Κατερίνης
Δήμος Κατερίνης: Επιστημονική Ημερίδα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με θέμα: “Ενδυνάμωση οικογενειακών και προσχολικών μαθησιακών περιβαλλόντων: Προγράμματα παρέμβασης και καλές πρακτικές”

-Από την Αντιδημαρχία Υπηρεσιών Προσχολικής Αγωγής & Δημιουργικής Απασχόλησης -Σε