email: odigospierias@gmail.com
κινητό: 693 486 8098 Τάσος

Κέρκυρα: Νοσοκόμα παρέλυσε μετά το εμβόλιο – Εξετάζεται αν υπάρχει συσχέτιση (βίντεο)

διαφήμιση

Η 42χρονη γυναίκα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα

Με συμπτώματα του νευρολογικού συνδρόμου  Guillain-Barre, νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Κέρκυρας μια νοσηλεύτρια, με τους γιατρούς κατά πληροφορίες, να διερευνούν το περιστατικό και αν αυτό σχετίζεται με τον εμβολιασμό της κατά του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, κ. Μιχάλη Γιαννακό, η νοσηλεύτρια εμφάνισε ελαφρύ πυρετό μετά τη χορήγηση της 1ης δόσης και περισσότερες αντιδράσεις μετά τη χορήγηση της 2ης δόσης, όπως υψηλότερο πυρετό, γύρω στο 39, πονοκέφαλο, μυαλγίες, και στη συνέχεια παράλυση των κάτω άκρων.

Οι νευρολόγοι του νοσοκομείου Κέρκυρας ολοκλήρωσαν χθες τον έλεγχο του περιστατικού και διέγνωσαν το συγκεκριμένο σύνδρομο, το οποίο θα αναφέρουν στον τομέα φαρμακοεπαγρύπνησης του ΕΟΦ για περαιτέρω διερεύνηση, κατά πόσο δηλαδή σχετίζεται με το εμβόλιο. Η νοσηλεύτρια υπηρετεί στην πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου 17 χρόνια.

{{AD1}}

«Το συμβάν μας έχει στενοχωρήσει και μας έχει προβληματίσει γιατί αφορά μια εξαιρετική, μάχιμη συνάδελφο. Είμαστε σε αναμονή των ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές σε ο,τι αφορά το συγκεκριμένο περιστατικό. Και πιστεύουμε ακράδαντα πως ο εμβολιασμός παραμένει το μόνο μας όπλο έναντι του κορωνοϊου», λέει στο protothema.gr, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ.

Δείτε το βίντεο εδώ …

Ειδήσεις σε ετικέτες

Τα αδέσποτα της Κατερίνης απέκτησαν και ενημερωτική …Ιστοσελίδα!
Σύγχρονο λεωφορείο μεταφοράς ΑμεΑ παρέδωσε ο Δήμαρχος Κατερίνης στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο

Σχετικά άρθρα