ΟΑΕΔ για το Lockdown – Πως θα εξυπηρετούνται άνεργοι και επιχειρήσεις

Ο οδηγός του ΟΑΕΔ για το Lockdown 2 – Πως θα εξυπηρετούνται άνεργοι και επιχειρήσεις μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών και ΚΠΑ2 του οργανισμού.

Μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.

Κατόπιν έκδοσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄4899) «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από το Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2020 έως και τη Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020», η εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ πραγματοποιείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για επείγοντα λόγο και μόνο για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτημα για ραντεβού στην διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2.

Όσοι πολίτες προσέρχονται χωρίς ραντεβού δεν θα εξυπηρετούνται.

Μετά την υποβολή αιτήματος για ραντεβού, οι πολίτες θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΠΑ2 θα γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική, τόσο από τους πολίτες όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.

Υπενθυμίζεται ότι οι περισσότερες και πιο δημοφιλείς υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Για τον αναλυτικό κατάλογο e-υπηρεσιών πατήστε εδώ
Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά των συναλλασσομένων θα γίνονται δεκτά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί

Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.

Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω www.gov.gr με τους κωδικούς του TAXISnet, είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/eyperesies με τους κωδικούς TAXISnet, ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

Οι αποφάσεις όλων των αιτήσεων ανεξαρτήτως τρόπου υποβολής (ηλεκτρονικά ή μη), θα κοινοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στους ενδιαφερόμενους.

Οι συνεντεύξεις ανέργων με εργασιακούς συμβούλους διεξάγονται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης και όχι δια ζώσης.
Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 11320 (αστική χρονοχρέωση) λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.