Σκοινί

Ναι, ξέρουμε τι θα πείτε. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Ωστόσο η απάντηση θα δοθεί στο τέλος, ως ανταμοιβή γι’ αυτούς που θα αντέξουν. Προσοχή! Μην πάτε να κλέψετε. Αν διαβάσετε μόνο το τέλος, δεν θα καταλάβετε απολύτως τίποτα.

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020. 

Το Συμβούλιο συνεδριάζει. Τρόπος του λέγειν συνεδριάζει, αφού το σωστό είναι να πούμε τηλεσυνεδριάζει, με ό,τι συνέπειες έχει αυτό στον έλεγχο των στοιχείων, που παρουσιάζονται, όπως έχουμε ήδη εξηγήσει σε προηγούμενα κείμενα. Απών από την τηλεσυνεδρίαση, αυτός που ζήτησε να πραγματοποιηθεί την συγκεκριμένη μέρα και την συγκεκριμένη ώρα. Παράξενο, θα πει κανείς! Όχι και τόσο, θα πούμε εμείς. Όποιος έχει λίγη φαντασία και είναι αρκετά καχύποπτος, μπορεί να καταλάβει, με δεδομένο ότι βρισκόμαστε και σε προεκλογική περίοδο. Τον αντικαθιστά ο αντικαταστάτης του.

Υπενθυμίζουμε ότι ο χωρισμός των θεμάτων σε 1ο, 2ο, 3ο κλπ είναι φανταστικός, διότι τα θέματα συζητούνται χωρίς συγκεκριμένη σειρά. Επιπλέον εμφανίζονται θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης, οπότε θα πρέπει να είστε επιεικείς για την χαοτική ενημέρωση, ως αποτέλεσμα μιας ακόμη χαοτικής τηλεσυνεδρίασης.

Θέμα 1ο: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου

Εγκρίθηκαν ομόφωνα οι άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου συνολικά 7 εκπαιδευτικών ΠΕ06, ΠΕ78, ΠΕ87.08, ΠΕ86, ΠΕ86.50, ΠΕ04.01 και ΠΕ02.50.

Θέμα 2ο: Διάθεση εκπαιδευτικών στο Ε.Κ. Κατερίνης

Διατέθηκαν στο Ε.Κ. Κατερίνης με μερική ή ολική διάθεση 3 εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑ.Λ. (υπεύθυνοι τομέων). Το θέμα δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη, αλλά δε βαριέσαι, προστέθηκε χωρίς κάποιος να μας ενημερώσει. 

Θέμα 3ο: Ορισμός Υπεύθυνων Εργαστηρίων Κατεύθυνσης ΕΠΑΛ Αιγινίου

Τα ’παμε, δεν τα ’παμε; Η απόφαση ορισμού των υπευθύνων εργαστηρίων ανήκει στην αρμοδιότητα της Διευθύντριας Δ.Ε. Πιερίας και όχι στο ΠΥΣΔΕ. Ωστόσο η άποψη των πολλών είναι διαφορετική κι έτσι η εισήγηση του Διευθυντή του ΕΠΑ.Λ. Αιγινίου υπερψηφίζεται ομόφωνα (4-0) από τους 4 διοικητικούς, δηλαδή από τα 3 υπηρεσιακά μέλη και τον αιρετό της ΔΑΚΕ.

Εννοείται ότι ο αιρετός της Κ.Ε.Ε. δεν συμμετείχε στη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης διότι το συγκεκριμένο θέμα δεν αποτελεί αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ.

Θέμα 4ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών

Αναγνωρίστηκαν ομόφωνα οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών 8 εκπαιδευτικών, ενός ΠΕ87.04, ενός ΠΕ03.50, δύο ΠΕ02.50, ενός ΠΕ04.01.50, ενός ΠΕ86, ενός ΠΕ80 και ενός ΠΕ87.02.

Δεν αναγνωρίστηκαν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι 2 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ενός ΠΕ08 και ενός ΠΕ79.01, που ζητούσαν να αναγνωριστούν ως integrated masters οι τίτλοι σπουδών με τους οποίους διορίστηκαν. Κάτι τέτοιο προβλέπεται μόνο για μόνιμους εκπαιδευτικούς για βαθμολογική εξέλιξη.

Θέμα 5ο: Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών

1) Αίτημα αναπληρωτή εκπαιδευτικού ΠΕ04.01.50, να συμπληρώσει το ωράριό του μόνο σε μία σχολική μονάδα (τμήματα ένταξης) παίρνοντας ώρες Β΄ ανάθεσης, αφήνοντας ώρες Α΄ ανάθεσης σε άλλες 2 σχολικές μονάδες (1ο Γυμνάσιο και 2ο Γυμνάσιο).  

Το αίτημα έγινε ομόφωνα δεκτό, παρά το ότι, όπως θυμάστε το ΠΥΣΔΕ στην προηγούμενη συνεδρίαση είχε απορρίψει με ψήφους 4-1 (μειοψηφώντας ο αιρετός της Κ.Ε.Ε.), το αίτημα μόνιμης εκπαιδευτικού ΠΕ07 για συμπλήρωση του υποχρεωτικού της ωραρίου στο σχολείο της οργανικής της (Μουσικό Σχολείο) με μαθήματα Β΄ ανάθεσης. Προφανώς το δικαίωμα αυτό το έχει ο αναπληρωτής, αλλά όχι ο μόνιμος!

2) Αίτημα εκπαιδευτικού ΠΕ06 για τροποποίηση της διάθεσής της για συμπλήρωση του ωραρίου της, λόγω του ότι προέκυψαν επιπλέον ώρες στο σχολείο της τοποθέτησής της.

Το αίτημα εκπαιδευτικού ΠΕ06 της εκπαιδευτικού ικανοποιήθηκε ομόφωνα.

3) Αίτηση αναπληρώτριας εκπαιδευτικού ΠΕ06 για τροποποίηση της διάθεσής της για συμπλήρωση του ωραρίου της στο 2ο ΕΠΑ.Λ. λόγω δυσκολίας μετακίνησης. 

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπαιδευτικό, τροποποιήθηκε η διάθεσή της από το 2ο ΕΠΑ.Λ. στο 1ο ΕΠΑ.Λ.

4) Αίτημα εκπαιδευτικού ΠΕ02 του 1ου ΓΕ.Λ. για παροχή διοικητικού έργου σε άλλη σχολική μονάδα, διαφορετική από τη σχολική μονάδα της τοποθέτησής της.

Το αίτημα δεν ικανοποιήθηκε διότι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, που απέστειλε το σχολείο, η εκπαιδευτικός έχει πλεόνασμα μόνο μιας ώρας.

Ας κάνουμε ένα διάλειμμα στα αιτήματα των εκπαιδευτικών και ας πάμε στα σε αιτήματα σχολικών μονάδων

Το 1ο Γυμνάσιο ζητά εκπαιδευτικό ΠΕ04.01 λόγω άδειας άνευ αποδοχών εκπαιδευτικού του σχολείου. Όποιος δεν θυμάται, ας διαβάσει το προηγούμενο ενημερωτικό.

Να πάει στη θέση του άλλη εκπαιδευτικός, που όμως έχει απαλλαγεί από το διδακτικό έργο, ή να ζητηθεί αναπληρωτής; Ας πάει αναπληρωτής.

Επιστροφή στα αιτήματα εκπαιδευτικών.

5) Αίτημα εκπαιδευτικού ΠΕ07 να τροποποιηθεί η διάθεσή του σε συγκεκριμένο σχολείο για πολύ σοβαρούς προσωπικούς λόγους.

Το αίτημα του εκπαιδευτικού ικανοποιήθηκε με ψήφους 4-1 (μειοψηφώντας ο αιρετός της Κ.Ε.Ε.). Μετά από αυτή την εξέλιξη ο εκπαιδευτικός με το πολύ σοβαρό πρόβλημα θα πηγαίνει για να συμπληρώσει το ωράριό του σε 5 σχολεία! Θα μπορούσε να τελειώσει εδώ το συγκεκριμένο θέμα, αλλά τότε το σημερινό ενημερωτικό δεν θα είχε κανένα ενδιαφέρον. Ας δούμε λοιπόν γιατί 4-1.

Ο εκπαιδευτικός ΠΕ07 ήταν τοποθετημένος σε 3 σχολεία. Για να απαλλαγεί από τις 8 ώρες του 5ου ΓΕ.Λ., κάποιος άλλος θα πρέπει να τις αναλάβει. Φυσικά η υπηρεσία σ’ αυτήν ειδικά την περίπτωση δεν θέλει να ζητήσει αναπληρωτή, παρά την ευκολία με τη οποία το κάνει σε άλλες περιπτώσεις (βλ. παραπάνω). Τις προηγούμενε εβδομάδες, υποτίθεται ότι η υπηρεσία διερεύνησε την περίπτωση να βρεθεί ένας ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί ΠΕ07, που να θελήσουν να απαλλάξουν τον συγκεκριμένο συνάδελφο από το συγκεκριμένο ωράριο, όμως, σύμφωνα με τα όσα μας μεταφέρθηκαν, μετά από εβδομάδες διερεύνησης δεν βρέθηκε ούτε ένας εκπαιδευτικός ΠΕ07, που να δέχεται να αναλάβει ολόκληρο ή ένα μέρος αυτού του ωραρίου! Συγκρατείστε το και βάλτε μια άνω τελεία·

Επιστρέφουμε στην εκπαιδευτικό ΠΕ07 του Μουσικού Σχολείου. Θυμίζουμε ότι το ΠΥΣΔΕ βλέποντας στον πίνακα Α του σχολείου πλεόνασμα 6 ωρών, τοποθέτησε την εκπαιδευτικό για 6 ώρες στο ΓΕ.Λ. Κονταριώτισσας. Η 62χρονη συνάδελφος, που δεν οδηγεί, κάνει ένσταση και ζητάει να συμπληρώσει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης, όπως δικαιούται από το νόμο (βλ. περίπτωση 1 παραπάνω). Άλλωστε τι φταίει η εκπαιδευτικός, που ο Διευθυντής του σχολείου είναι καραγκιόζης; Το ΠΥΣΔΕ εξετάζει την ένσταση και στέλνει την εκπαιδευτικό όχι σε 1 αλλά σε 2 σχολεία, προφανώς για την τιμωρήσει, που έκανε ένσταση και που έχει καραγκιόζη Διευθυντή. Η εκπαιδευτικός ξανακάνει ένσταση, όπως έχουμε αναφέρει στο προηγούμενο ενημερωτικό, την οποία και πάλι απορρίπτει το ΠΥΣΔΕ. Όμως ούτε αυτό είναι αρκετή τιμωρία για την εκπαιδευτικό και το σχολείο της. 

Η υπηρεσία, διερευνώντας την περίπτωση του παραπάνω αναφερόμενου εκπαιδευτικού ΠΕ07 επικοινωνεί με την εκπαιδευτικό του Μουσικού Σχολείου και της ζητάει να εξυπηρετήσει τον συνάδελφο, παίρνοντας όχι μόνο τις 6 ώρες που υποτίθεται ότι της πλεονάζουν, αλλά και 2 επιπλέον, που σημαίνει ότι πρέπει να αφήσει και 2 ώρες γερμανικών στο σχολείο της οργανικής της! Μάλιστα για είναι και πιο πειστικό το επιχείρημα, της λένε προφορικά (ψευδώς) ότι όλοι οι υπόλοιποι ΠΕ07 του νομού έχουν συμπληρωμένο το ωράριό τους με γερμανικά και ότι κανείς δεν συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης!  

Η εκπαιδευτικός αντιλαμβάνεται το πρόβλημα του συναδέλφου και συμφωνεί να βοηθήσει, κάτι που, σύμφωνα με την υπηρεσία, δεν δέχτηκαν όλοι οι άλλοι ΠΕ07 του νομού. Το μόνο που ζητάει η εκπαιδευτικός είναι να γίνει δεκτή η ένστασή της, όχι μόνο για λόγους ηθικής τάξεως, αλλά και γιατί έχει φοβηθεί το μάτι της. Προφανώς δεν έχει εμπιστοσύνη στο ΠΥΣΔΕ και φοβάται ότι και την επόμενη χρονιά θα της απαγορέψουν να συμπληρώσει το ωράριό της με μαθήματα Β΄ ανάθεσης και θέλει να έχει ένα χαρτί στα χέρια της.

Η υπηρεσία αρνείται και της ζητά να στείλει γραπτώς τη συναίνεσή της, το οποίο και κάνει, με τη μόνη διαφορά ότι από την διατύπωση του κειμένου δεν προκύπτει σαφώς ότι συναινεί να αφήσει και 2 επιπλέον ώρες από το σχολείο της. Η υπηρεσία επιμένει. Ξαναζητά από την εκπαιδευτικό νέο διορθωμένο κείμενο. Και κάπου εδώ τελειώνει το παραμύθι. Η εκπαιδευτικός καταλαβαίνει ότι δεν πάει κάτι καλά και αρνείται. Ωστόσο λέει τηλεφωνικά ότι εφόσον η υπηρεσία την στείλει για 8 ώρες στο 5ο ΕΠΑ.Λ. θα υπακούσει.

Επιστροφή στη συνεδρίαση. 

– Αφού δεν υπάρχει γραπτή συναίνεση από την εκπαιδευτικό, εγώ καταψηφίζω λέει ο Διοικητικός Αιρετός της ΔΑΚΕ (χαχα, λες και υπήρχε συναίνεση για τις προηγούμενες αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ).

– Εγώ συντάσσομαι με τη υπηρεσία λέει ο αντικαταστάτης Υπηρεσιακός.

– Κι συντάσσομαι συμφωνεί η άλλη υπηρεσιακός.

– Συνετάξω τω Σατανά; 

– Συνεταξάμην.

Κι έτσι το 4-1 έγινε 3-2 με το ίδιο όμως αποτέλεσμα. Για την ιστορία να πούμε ότι τέτοια απόφαση το ΠΥΣΔΕ Πιερίας δεν έχει πάρει ποτέ! Να διαθέσει εκπαιδευτικό σε άλλη σχολική μονάδα, αφαιρώντας από αυτόν ώρες Α΄ ανάθεσης από τη σχολική μονάδα της οργανικής του, χωρίς τη συναίνεσή του! Ταυτόχρονα ένας άλλος εκπαιδευτικός με πολύ σοβαρό πρόβλημα «εξυπηρετείται» και πηγαίνει να συμπληρώσει το ωράριό του όχι σε 3 σχολεία όπως πριν αλλά σε 5!! Πώς θα μπορέσουν να βγάλουν πρόγραμμα τα 5 αυτά σχολεία, ποιος νοιάζεται;

Συνάδελφοι, οι μάσκες έπεσαν. Βλέπετε τι κατάσταση επικρατεί στο ΠΥΣΔΕ όταν έχετε έναν μόνο αιρετό να σας εκπροσωπεί. Φανταστείτε τι θα γινόταν αν δεν είχατε κανέναν. Ας το σχολιάσουμε λίγο, για να καταλάβουμε ποιος κοροϊδεύει ποιον.

Φανταστείτε να έβγαινε η Υπουργός Παιδείας και να ανακοίνωνε ότι από τούδε και στο εξής στα Υπηρεσιακά Συμβούλια δεν θα συμμετέχουν αιρετοί εκπρόσωποι των εργαζομένων. Αίσχος! Αντιδημοκρατρικό! Φασισμός! Η αγανάκτηση των κομματικών συνδικαλιστών θα ήταν άνευ προηγουμένου. Άσε που μπορεί να είχαμε και επανάσταση. Λέει; Δε λέει. Αν όμως οι παρατάξεις αποσύρουν από μόνες τους τους αιρετούς από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, δεν είναι καλύτερο; Η ευθύνη δεν θα είναι της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας, αλλά των συνδικαλιστών. 

Η σύλληψη ήταν ευφυής. Κατάργηση της αργίας και ηλεκτρονικές εκλογές. Δεν μας ενδιαφέρουν οι άπειρες διδακτικές ώρες, που χάνονται λόγω των κενών στις σχολικές μονάδες. Αυτή η μία μέρα κάθε 2 χρόνια είναι που κάνει τη ζημιά. Εκλογές λοιπόν το Σάββατο. Αν γίνουν δια ζώσης, χαράς ευαγγέλια για τις κομματικές παρατάξεις. Θα ψηφίσουν μόνο οι κομματικοί στρατιώτες και τα κομματικά ψηφοδέλτια θα θριαμβεύσουν. Αν όμως γίνουν ηλεκτρονικά, με την προϋπόθεση ότι εξασφαλίζεται το αδιάβλητο, τότε ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί;

Οι κομματικές παρατάξεις τσίμπησαν και απέσυραν τα ψηφοδέλτιά τους, θυμίζοντας την ρωσική αίρεση «Λευκά Περιστέρια», η οποία κήρυσσε την πρακτική του αυτοευνουχισμού. Η ΔΑΚΕ κάνει ότι το σκέφτεται ακόμα, αλλά στο τέλος θα αναγκαστεί να τα αποσύρει και αυτή. Έλα όμως που υπάρχουν κάποιοι μικροί ανόητοι, ανεξέλεγκτοι,  που αρνούνται να αποσύρουν τα δικά τους ψηφοδέλτια. Κι έτσι το σατανικό σχέδιο κινδυνεύει να γυρίσει μπούμερανγκ. Αντί για Υπηρεσιακά Συμβούλια χωρίς Αιρετούς, θα έχουμε Υπηρεσιακά Συμβούλια με ανεξέλεγκτους Αιρετούς και άντε να το μαζέψεις μετά. 

Η γυάλινη σφαίρα της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών, που προβλέπει το μέλλον, μας εκμυστηρεύτηκε ότι η κυβέρνηση θα «ξανασκεφτεί» και θα αποφασίσει να δώσει παράταση στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, δίνοντας ταυτόχρονα και μια μικρή νίκη στις κομματικές παρατάξεις, που θα το χρησιμοποιήσουν στη συνέχεια για να ξαναμπούν στο παιχνίδι. Γιατί μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία. Πρόκειται απλά για παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες σας.

Στο ΠΥΣΔΕ Πιερίας μέχρι σήμερα υπήρχε ένας κανονικός αιρετός κι ένας γιαλαντζί, δηλαδή ένας αιρετός, που αντί να εκπροσωπεί τους εκπαιδευτικούς, εκπροσωπούσε τη διοίκηση, εξ ου και ο όρος «διοικητικός αιρετός». Έστω όμως κι «ένας αιρετός» είναι προτιμότερος από το «κανένας αιρετός». Όχι συνάδελφοι. Δεν θα επιτρέψουμε τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να μείνουν χωρίς αιρετούς. Δεν θα σας αφήσουμε απροστάτευτους, έρμαια στις αυθαιρεσίες της Διοίκησης. Δεν θα επιτρέψουμε την επιστροφή στον Μεσαίωνα και στον σκοταδισμό, που επικρατούσε πριν το 2013.    

Άντε κι ένα τελευταίο αίτημα εκπαιδευτικού.

6) Αίτημα εκπαιδευτικού ΠΕ08 για τροποποίηση της διάθεσής του για συμπλήρωση ωραρίου.

Το αίτημα του συναδέλφου έγινε ομόφωνα δεκτό, αφού ο ίδιος φρόντισε να βρει εναλλακτική λύση. Ένα μεγάλο μπράβο από εμάς στους συναδέλφους, που δείχνουν αλληλεγγύη και συνεργάζονται λύνοντας προβλήματα, που η υπηρεσία με την αδιαλλαξία της αδυνατεί να λύσει. 

Θέμα 6ο: Τοποθετήσεις αναπληρωτών Covid

Το θέμα επίσης δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη, ωστόσο εξετάστηκε κανονικά. Άλλωστε όσο πιο απροετοίμαστος είσαι, τόσο το καλύτερο, γιατί παίρνονται με τη σύμφωνη γνώμη σου αποφάσεις, που δεν μπορείς να ελέγξεις. Κι έτσι οι συγκεκριμένες τοποθετήσεις αποφασίστηκαν ομόφωνα και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. Πιερίας.

Θέμα 7ο: Τοποθετήσεις, διαθέσεις, τροποποιήσεις διαθέσεων, συμπληρώσεις ωραρίου

Αποφασίστηκαν ομόφωνα και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. Πιερίας.

Θέμα 8ο: Κύρωση του οριστικού αξιολογικού πίνακα υποψηφίων για την κενούμενη θέση ΕΚΦΕ

Με δεδομένο ότι δεν υποβλήθηκε καμία ένσταση κατά του Προσωρινού Πίνακα  Κατάταξης των δεκτών υποψηφίων για την κενούμενη θέση του Υπευθύνου ΕΚΦΕ, το ΠΥΣΔΕ κύρωσε τον αναμορφωμένο πίνακα κατάταξης των  αντικειμενικών μορίων των Υποψηφίων για την κενούμενη Θέση του/της Υπευθύνου ΕΚΦΕ.

Θέμα 9ο: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών για διοικητικό έργο

Δυστυχώς οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί που έχουν απομείνει με μηδενικό ωράριο ή με σημαντικά μειωμένο ωράριο είναι ελάχιστοι κι έτσι δεν ήταν δυνατό να καλυφθούν με γραμματειακή υποστήριξη όλες οι σχολικές μονάδες. Οι διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί διατέθηκαν στις σχολικές μονάδες: 

α) με βάση τα πλεονάσματα που έχουν προκύψει από τους πίνακες Α, που έχουν αποσταλεί από τις σχολικές μονάδες, 

β) με βάση τα μόρια μετάθεσής τους και 

γ) με βάση τις αιτήσεις τους. 

Δυστυχώς, μιας και δεν μας έχουν αποσταλεί οι πίνακες Α ήταν αδύνατο να ελεγχθεί η ακρίβεια των στοιχείων, κάτι που κάνει επιτακτικό το αίτημα να αναρτώνται οι πίνακες Α όλων των σχολικών μονάδων στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. Πιερίας, για να μπορούν όλοι οι συνάδελφοι να ελέγχουν, για να διορθώνονται λάθη και αβλεψίες και να αποτρέπονται οι λαθροχειρίες. 

Επίσης δεν μπορούμε να γνωρίζουμε επίσημα ποιοι εκπαιδευτικοί και σε ποια σχολεία πρόκειται να επιστρέψουν από άδειες και ειδικές περιπτώσεις, που επηρεάζουν την πραγματική εικόνα των σχολείων. Επιπλέον να πούμε ότι δεν μπορούμε εξ αποστάσεως να ελέγξουμε και τις δηλώσεις προτίμησης των συναδέλφων και ήδη τη στιγμή, που γράφεται το συγκεκριμένο ενημερωτικό, πληροφορηθήκαμε ότι έχουν γίνει λάθη. Προτρέπουμε τους συναδέλφους να κάνουν αιτήσεις θεραπείας. 

Ζητούμε εκ των προτέρων συγνώμη από τις σχολικές μονάδες, που πιθανώς αδικήθηκαν και υπενθυμίζουμε ότι τις εποχές των μεγάλων πλεονασμάτων, κάποιες σχολικές μονάδες είχαν μέχρι και 5 εκπαιδευτικούς με μηδενικά ωράρια, ενώ κάποιες άλλες κανέναν. Για να διατίθενται ισότιμα οι εκπαιδευτικοί αυτοί σε όλες τις σχολικές μονάδες και με βάση τις αιτήσεις και τα μόριά τους, έχουν δοθεί μάχες, τις οποίες δεν πρέπει να ξεχνάμε.

Οι διαθέσεις των παραπάνω συναδέλφων στις σχολικές μονάδες αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. Πιερίας. Να ληφθεί υπόψη ότι κάποιες περιπτώσεις είναι ειδικές και περισσότερες εξηγήσεις προσκρούουν σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Και τώρα το φινάλε. Τις τελευταίες μέρες οι Διοικητικοί Αιρετοί της Δ.Α.Κ.Ε. (Διοικητικοί Αιρετοί Κομματικοί Εκπρόσωποι), έχουν ξυπνήσει από τον λήθαργο. Να ’ναι η προεκλογική περίοδος; Να ’ναι η αυξανόμενη δυσαρέσκεια των συναδέλφων για τα όσα διαδραματίζονται στο ΠΥΣΔΕ; Κανείς δεν ξέρει. Ωστόσο μιλάνε πάλι για σκοινί. Ξέρετε γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί; Είναι απλό. Μόλις αναφέρεις τη λέξη σκοινί, από κει και μετά κανείς δεν ακούει τι λες, γιατί όλοι θυμούνται τον αυτόχειρα. 

Μια κουβέντα για τις άθλιες κτιριακές υποδομές του Μουσικού Σχολείου όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν έχουν αρθρώσει. Για τους καθηγητές όμως που ζητούν να αποσπαστούν σε ένα σχολείο με άθλιες υποδομές και ανίκανο Διευθυντή, οι Διοικητικοί αιρετοί της ΔΑΚΕ αποφάσισαν ότι πρέπει να περνούν από Casting. Τα 4 λοιπόν διοικητικά μέλη του ΠΥΣΔΕ, δηλαδή οι 3 υπηρεσιακοί και ο αιρετός της ΔΑΚΕ, ζήλεψαν την αίγλη των τεσσάρων κριτών του The Voice και αποφάσισαν χωρίς κανένα απολύτως προσόν και χωρίς καμία απολύτως γνώση να επιλέξουν ποιοι εκπαιδευτικοί είναι κατάλληλοι για το Μουσικό Σχολείο. 

Οι Διοικητικοί αιρετοί της ΔΑΚΕ έχουν πλήρη άγνοια όχι μόνο από τη Μουσική αλλά και από οποιαδήποτε μορφή τέχνης. Η μόνη τέχνη που γνωρίζουν είναι η μαγειρική τέχνη. Ο Μαθηματικός που θα πάει στο Μουσικό Σχολείο θα πρέπει να ξέρει μαθηματικά και όχι να παίζει κιθάρα. Για την κιθάρα ελπίζουμε να στέλνει καθηγητές το Υπουργείο Παιδείας. Ας σπάσουμε όμως λίγη ακόμη πλάκα.

Στο Μουσικό Σχολείο επιθυμούν να αποσπαστούν 3 εκπαιδευτικοί, ο Α , ο Β και ο Γ. Ο Α έχει τα πιο πολλά μόρια, αλλά τον πιο φτωχό φάκελο. Πέτα τον απέξω. Ο Β έχει τον καλύτερο φάκελο, αλλά ο δικός μας είναι ο Γ. Οπότε, αφού πετάξαμε έξω τον Α, να συγκρίνουμε τους 2 με βάση τα μόρια! Νικητής είναι ο Γ και η αξιοκρατία νίκησε. Το μόνο που μένει για να ολοκληρωθεί το παιχνίδι είναι να διαλέξει ο Γ σε ποιανού κριτή την ομάδα θέλει να ενταχθεί. Ωχ, συγνώμη, αυτό είναι ΠΥΣΔΕ και όχι το The Voice. Ή μήπως δεν έχει διαφορά;

Οι εκπαιδευτικοί Δ και Ε είναι και οι δύο φιλόλογοι. Ο εκπαιδευτικός Δ έχει οργανική στο Μουσικό Σχολείο, αλλά είναι αποσπασμένος στο εξωτερικό. Έχει αιτηθεί να ανακληθεί η απόσπασή του, αλλά το αίτημά του δεν έχει γίνει ακόμα δεκτό.

Ο εκπαιδευτικός Ε είναι αποσπασμένος στο Μουσικό Σχολείο και έχει κάνει αίτηση να αποσπαστεί στο εξωτερικό. Η αίτησή του έχει γίνει καταρχήν δεκτή και απομένει να δοθούν τα κενά για να δηλώσει ο εκπαιδευτικός.

Πώς το αντιμετωπίζει το ΠΥΣΔΕ;

1η Περίπτωση: Εφόσον τυπικά καμία από τις 2 αιτήσεις δεν έχει υλοποιηθεί, θα πρέπει να θεωρηθεί ο Δ απών από το σχολείο και ο Ε παρών. 

2η Περίπτωση: Εφόσον αναμένεται να ικανοποιηθούν και οι 2 αιτήσεις, θα πρέπει να θεωρηθεί ο Δ παρών στο σχολείο και ο Ε απών.

Υπάρχει και 3η περίπτωση; Φυσικά και υπάρχει. Να θεωρηθούν και οι 2 παρόντες στο σχολείο, με αποτέλεσμα να «πνίξουμε» το κενό του φιλολόγου, όταν μάλιστα υπήρχαν 3 αιτήσεις, η μια μάλιστα συνοδευόμενη από βιογραφικό, κατά τις επιταγές του ΠΥΣΔΕ. Ακολουθεί τοποθέτηση άλλου φιλολόγου στο σχολείο με την ανύπαρκτη διαδικασία των αμοιβαίων αποσπάσεων, χωρίς casting αυτή τη φορά! 

Κλείνοντας, όποιος βρει τι σχέση έχει το αίτημα για 15 μαθητές ανά τμήμα με τις ενημερώσεις που πραγματοποιούμε στα σχολεία, ας το πει και στους υπόλοιπους. Τώρα, γιατί οι ψευτοαιρετοί της ΔΑΚΕ δεν διατυπώνουν το αίτημα κατευθείαν στη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, με την οποία φωτογραφίζονται στα social media, είναι ένα ερώτημα που πρέπει να διατυπωθεί στους ίδιους. 

Προς Διευθυντές σχολικών μονάδων. Προσοχή! Αν επιτρέψετε στους υποψήφιους της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας, η ηγεσία τής ΔΑΚΕ θα σας τραβήξει το αυτάκι. Όποιος θέλει να ενημερωθεί, θα διαβάζει τα ενημερωτικά της ΔΑΚΕ. Όποιος δεν θέλει να ενημερωθεί, πάλι τα ενημερωτικά της ΔΑΚΕ θα πρέπει να διαβάζει!  

Πανδημία βλακείας, εν μέσω πανδημίας.

ΜΠΟΥΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
αιρετό τακτικό μέλοςαιρετό αναπληρ. μέλος
του ΠΥΣΔΕτου ΠΥΣΔΕ
τηλ. 6947842040τηλ. 6930478469