Επίδομα ανεργίας: Πως θα καταβληθεί η δίμηνη παράταση στους δικαιούχους

Μήνυμα στο κινητό όταν λήγει η κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ – Ηλεκτρονικά ραντεβού και στον ΕΦΚΑ

Ηλεκτρονικά ραντεβού και στον e-ΕΦΚΑ και εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω νέων εφαρμογών μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανακοίνωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης στη διαδικτυακή παρουσίαση της νέας εφαρμογής ΟΑΕΔapp για κινητά και στα tablets «ΟΑΕΔapp: Όλος ο ΟΑΕΔ είναι στο χέρι σου».

Όπως υπογράμμισε ο κ. Χατζηδάκης όλες οι υπηρεσίες προς τον πολίτη θα αναβαθμιστούν ακόμη και τα ΚΕΠ ενώ σημείωσε ότι πλέον ο πολίτης θα παίρνει απαντήσεις σε αυτά που έχει απορίες και αισθάνεται εγκλωβισμένος. Παράλληλα σε ότι αφορά το επίδομα ανεργίας ο υπουργός τόνισε ότι θα μπορούσε να γίνει πιο επωφελές ωστόσο οι όποιες αλλαγές θα μπορέσουν να συζητηθούν και να μελετηθούν μετά την πανδημία.

Επίσης ο υπουργός ανέφερε ότι θα υπάρξει ένας ενιαίος τηλεφωνικός αριθμός για την εξυπηρέτηση του κοινού με επιμέρους call center και γραφεία που εργάζονται πάνω στα αιτήματα των πολιτών.

Ο διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης υπογράμμισε ότι με την νέα εφαρμογή ο άνεργος ενημερώνεται για όλα τα θέματα που τον αφορούν:

Δελτίο ανεργίας,
προθεσμία λήξης του επιδόματος ανεργίας,
ανανέωση της κάρτας ανεργίας,
επιδόματα μητρότητας,
έκδοση οποιασδήποτε βεβαίωσης,
ανάρτηση βιογραφικού,
όλα όσα θέλει να μάθει ο πολίτης αναφορικά με τα θέματα του ΟΑΕΔ,
ειδοποίηση για το πότε λήγει το δελτίο ανεργίας.
ΟΑΕΔapp

Ο ενδιαφερόμενος κατεβάζει την εφαρμογή και στην συνέχεια μπαίνει στην εφαρμογή με τους κωδικούς TAXIS και το ΑΜΚΑ του.

Πλέον όλοι οι πολίτες με την εγκαθιστώντας την νέα εφαρμογή σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή διαθέτουν, μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν από όποιο σημείο βρίσκονται, άμεσα και γρήγορα από τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ. Κάθε πολίτης για κάθε πρόγραμμα του Υπουργείο Εργασίας, του ΟΑΕΔ καθώς και των περιφερειών που αφορά την εργασία και τα προγράμματα καταπολέμησης της ανεργίας.

Στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης του ΟΑΕΔ για την αποτελεσματικότερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών, ο κ. Πρωτοψάλτης αναφέρθηκε σε μια σειρά νέων υπηρεσιών που ενεργοποιήθηκαν όπως:

Με μια ηλεκτρονική αίτηση στη διεύθυνση του gov.gr
Oι αυτοαπασχολούμενοι θα λαμβάνουν το βοήθημα ανεργίας ύψους 399,25 ευρώ το μήνα.
Ψηφιακό ραντεβού μέσω του myOAEDlive. Για πρώτη φορά άνεργοι και επιχειρήσεις θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.
Τι είναι η νέα εφαρμογή OAEΔapp;
Η νέα εφαρμογή OAEΔapp έχει ως στόχο την ανάπτυξη νέων διαύλων επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους με σκοπό την απρόσκοπτη, ποιοτικότερη, ευκολότερη και ταχύτερη παροχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή εμπειρία των συναλλασσομένων πολιτών.

Σε ποιες συσκευές είναι συμβατή;

Σε όλες τις συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablets που χρησιμοποιούν λογισμικό android και ios.

Πώς γίνεται η λήψη της εφαρμογής και η σύνδεση σε αυτή;

Η λήψη της εφαρμογής γίνεται μέσω των ψηφιακών ιστοτόπων διανομής εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα: α) του Google Play και β) του Apple Store.

Οι πολίτες μπορούν να συνδεθούν στην εφαρμογή ΟΑΕΔapp μέσω των προσωπικών τους κωδικών taxisnet και με υποχρέωση χρήσης του ΑΜΚΑ και έτσι αποκτούν πρόσβαση σε μία πληθώρα πληροφοριών και λειτουργιών. Μετά την πρώτη εγγραφή παρέχεται και η δυνατότητα εισόδου στην εφαρμογή με τη χρήση βιομετρικών στοιχείων που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή.

Ποιες ψηφιακές υπηρεσίες μπορεί να αξιοποιήσει ο πολίτης μέσα από την εφαρμογή ΟΑΕΔapp;

Μεταξύ άλλων οι πολίτες δύνανται να αξιοποιήσουν τις παρακάτω ψηφιακές υπηρεσίες:

Έκδοση δελτίου ανεργίας
Ανανέωση δελτίου ανεργίας
Αίτηση για επιδότηση ανεργίας
Αίτηση για παροχές μητρότητας
Αναζήτηση ιστορικού συναλλαγών με τον Οργανισμό
Υποβολή αιτήσεων για παροχές και προγράμματα καθώς και ενστάσεων
Έκδοση βεβαιώσεων και άμεση αποστολή σε email
Έλεγχος και επεξεργασία βασικών στοιχείων του βιογραφικού
Ανάρτηση βιογραφικού σε έγκυρο format
Αποστολή βιογραφικού σε εργοδότες
Ενημέρωση για τα νέα του ΟΑΕΔ, διαδραστική αναζήτηση σε ψηφιακό χάρτη όλων των Υπηρεσιών του Οργανισμού
Επικοινωνία με εξειδικευμένο προσωπικό
Ενημέρωση για τις απαιτούμενες προθεσμίες μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος ειδοποιήσεων (notifications)
Ποιες είναι οι επόμενες ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενταχθούν στην εφαρμογή το προσεχές χρονικό διάστημα;

Ήδη σχεδιάζεται η ενσωμάτωση επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών που θα μπορούσαν να παρέχονται μέσω της εφαρμογής ΟΑΕΔapp. Η ανακοίνωσή τους θα γίνεται μέσα από το πεδίο των ενημερώσεων στην αρχική σελίδα και με ειδική ειδοποίηση (notification). Δύο σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες που αναμένεται να ενταχθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα στο ΟΑΕΔapp είναι: α) η δήλωση παρουσίας και β) αίτηση για το πρόγραμμα επιταγών αγοράς βιβλίων.

Χρειάζεται ο πολίτης να έχει ειδικές τεχνολογικές γνώσεις για τη χρήση της εφαρμογής;

Όχι. Η εφαρμογή είναι πολύ απλή και εύκολη για τον χρήστη, ακολουθεί τη λογική των ήδη παρεχόμενων e-services του Οργανισμού και χρειάζεται μόνο απλές γνώσεις χειρισμού εφαρμογών κινητών τηλεφώνων.

πηγη

Αφήστε μια απάντηση

©All rights reserved.
Developed by MagicAnes

Επικοινωνία
EMAIL: [email protected]