Γραμμή επικοινωνίας
Οι δίαυλοι επικοινωνίας του Δήμου και των υπηρεσιών του με το δημότη εμπλουτίζονται. Ένας νέος πενταψήφιος αριθμός, θα μπει στη ζωή των δημοτών μας από τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022.
Το 15 106 έρχεται να προστεθεί στα εργαλεία άμεσης επικοινωνίας που καθιέρωσε ο Δήμος τα τελευταία τρία χρόνια με μεγάλη ανταπόκριση.
Οι επιλογές επικοινωνίας με τους δημότες είναι οι εξής:
Ηλεκτρονικά
Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Κατερίνης σε facebook και instagram μέσω των οποίων ο Δήμος καθημερινά, δέχεται μηνύματα και αιτήματα από τους δημότες.
2.Με την πλατφόρμα NOVOVILLE μέσω της οποίας ο δημότης καταγράφει το αίτημά του, το πρόβλημα της περιοχής του, ανεβάζει φωτογραφίες και έχει τη δυνατότητα παρακολούθησης των σταδίων επίλυσης. Ήδη η πλατφόρμα έχει περισσότερους από 6.000 εγγεγραμμένους δημότες -χρήστες που έχουν αναφέρει στη διάρκεια τριών ετών λειτουργίας 7.456 αιτήματα. Από αυτά επιλύθηκαν τα 4.717 και είναι σε διαδικασία επίλυσης 1.278.
Τηλεφωνικά
Με τον νέο πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 15 106
Ο νέος πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 15 106, δίνει την ευκαιρία σε όσους συνδημότες μας δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εφαρμογή Novoville, να επικοινωνούν με το γραφείο Δημάρχου για άμεση και αξιόπιστη καταγραφή θεμάτων της καθημερινότητας της πόλης.
Καλώντας στο 15 106 μπορούν να υποδεικνύουν προβλήματα που αφορούν την πόλη και να καταθέτουν αιτήματα. Έτσι ζητήματα που σχετίζονται με τον ηλεκτροφωτισμό, την καθαριότητα, το πράσινο, την οδοποιία, τα πεζοδρόμια, την ύδρευση, τις σχολικές υποδομές, τον αθλητισμό, την πολιτική προστασία κλπ, θα προωθούνται άμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς.
Η ανοιχτή γραμμή με το δήμαρχο, αποτελεί μια ακόμη υπηρεσία που θα διευκολύνει το δημότη στην επικοινωνία του με τις υπηρεσίες του Δήμου, δήλωσε ο δήμαρχος Κατερίνης. Ο κ. Κουκοδήμος κάλεσε τους δημότες να υποβάλλουν τα αιτήματά τους είτε στην πλατφόρμα Novoville, είτε επικοινωνώντας στο πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 15 106. «Τα αιτήματά τους θα διαβιβάζονται τόσο στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, όσο και στους αρμόδιους αντιδημάρχους, προκειμένου να δίνονται άμεσες λύσεις», δήλωσε ο δήμαρχος.
Η γραμμή επικοινωνίας με το 15 106, λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) 8 το πρωί με 2 το μεσημέρι και 6 με 8 το απόγευμα.
Η χρέωση είναι αστική και καθορίζεται από την τιμολογιακή πολιτική της τηλεφωνικής εταιρείας, του καλούντος.