Την Τετάρτη 7/12 είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει και να ανταλλάξει ευχές με μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό
Για την λειτουργία, τις δράσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας ενημερώθηκε η βουλεύτρια Πιερίας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατά την διάρκεια της επίσκεψής της την Τετάρτη 7/12.
Την κ.Ε.Σκούφα συνόδευε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Εσπερινού Λυκείου κ.Βασίλης Δημούσης επειδή υπάρχει συνεργασία των δύο σχολείων που αφορούν συνήθως ενήλικες.
Συγκεκριμένα η διευθύντρια του σχολείου κ. Χρυσαυγή Δριστά και οι εκπαιδευτικοί ανέλυσαν διεξοδικά στην κ. Ε.Σκούφα το πρόγραμμα σπουδών, τη σύνθεση των μαθητών του σχολείου τονίζοντας ότι για πρώτη φορά συμμετέχουν στο πρόγραμμα και 6 γυναίκες Ρομά. Όπως ανέφεραν στο σχολείο δεν γίνονται απλώς μαθήματα, αλλά και ένα πλέγμα συνεχών εκδηλώσεων και δράσεων τόσο ενημερωτικών όσο και εκπαιδευτικών.
Με τον τρόπο αυτόν το σχολείο γίνεται περισσότερο θελκτικό και οι μαθητές του συμμετέχουν και εντάσσονται σε καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές δράσεις και εκτός του σχολικού περιβάλλοντος.
Στην συνέχεια στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων η κ. Σκούφα είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τους μαθητές του σχολείου, να συνομιλήσει μαζί τους και να συζητήσει τις εμπειρίες, τα συναισθήματα που βιώνουν φοιτώντας, ενήλικες πια, στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας.
Συγχρόνως οι μαθητές κατέθεσαν και συγκεκριμένες προτάσεις για την καλύτερη λειτουργία του σχολείου αλλά και την διευκόλυνσή τους στην αναζήτηση εργασίας μιας και το ωράριο που μπορούν να εργαστούν είναι συγκεκριμένο λόγω της φοίτησής τους τις απογευματινές ώρες.
Η κ. Σκούφα, αφού ευχαρίστησε την διευθύντρια κ. Δριστά, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την υποδοχή και την πολύ γόνιμη συζήτηση, δήλωσε ότι θα συνεχίσει να στηρίζει το σχολείο και να συμμετέχει στις δράσεις του.
Τέλος, παρέδωσε στην διευθύντρια ένα αναμνηστικό δώρο για το σχολείο, αντάλλαξε ευχές ενόψει των εορτών και προσέφερε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ένα συμβολικό κέρασμα για το καλό των ημερών.