Πώς μπορούν οι πολίτες να απευθυνθούν στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ.
Οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται πλέον και για τα οχήματά τους από τις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ.
Στις περιπτώσεις για τις οποίες δεν είναι δυνατή η χρήση ψηφιακών μέσων, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, για την:
έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας οχημάτων
χορήγηση άδειας προσωρινής κυκλοφορίας οχημάτων (Μ)
Αυτές οι αρμοδιότητες εξακολουθούν να ασκούνται παράλληλα και από το Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης.
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης για:
– παραλαβή κλειδαρίθμου και ΑΦΜ (για τις περιπτώσεις που οι φορολογούμενοι επιλέγουν την ταυτοποίηση με αυτοπρόσωπη παρουσία),
– εξυπηρέτηση/καθοδήγηση των φορολογούμενων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ,
– διαχείριση θεμάτων σχετικά με την ακινησία των οχημάτων (επιβατικών και δίκυκλων ΙΧ), όπως παραλαβή δήλωσης ακινησίας σε περίπτωση οχημάτων αποβιωσάντων, άρση ακινησίας, διαβίβαση άδειας και πινακίδων για διαγραφή οχημάτων, καταχώρηση αναγκαστικών ακινησιών,
– υποβολή αιτήματο, εκ μέρους του φορολογούμενου, στην πλατφόρμα «Τα Αιτήματά μου», κατόπιν ταυτοποίησης και έγγραφης συναίνεσής του.
Η εξυπηρέτηση στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης γίνεται με:
ραντεβού, που κλείνουν ψηφιακά οι πολίτες στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου» μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp,
φυσική παρουσία.
Πηγή: dnews.gr