Εμπορική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Ειδομένη – Θεσσαλονίκη, εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Πολύκαστρο του Κιλκίς χθες Τρίτη, χωρίς να σημειωθεί κάποιος τραυματισμός.
Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, πρόκειται για ηλεκτράμαξα η οποία είχε μείνει στην Ειδομένη λόγω βλάβης στο σύστημα του φορείου, το οποίο περιλαμβάνει και τους τροχούς.
Εμπορική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Ειδομένη – Θεσσαλονίκη, εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Πολύκαστρο του Κιλκίς χθες Τρίτη, χωρίς να σημειωθεί κάποιος τραυματισμός.
Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, πρόκειται για ηλεκτράμαξα η οποία είχε μείνει στην Ειδομένη λόγω βλάβης στο σύστημα του φορείου, το οποίο περιλαμβάνει και τους τροχούς.
Μία ντιζελοκίνητη αμαξοστοιχία κινητοποιήθηκε προκειμένου να την παραλάβει και να τη μεταφέρει προς επισκευή. Ωστόσο, στο ύψος του Πολυκάστρου, λόγω του προβλήματος που υπήρχε στην ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία, ασκήθηκε μεγάλη πίεση στις γραμμές του δικτύου, με αποτέλεσμα να ανοίξουν οι γραμμές σε μήκος 3 χλμ.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, στην περιοχή βρίσκονται συνεργεία του ΟΣΕ που εκτιμούν τη ζημιά. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η συγκεκριμένη γραμμή που εξυπηρετούσε δρομολόγια του εξωτερικού μέσω Σκοπίων, αναμένεται να μείνει κλειστή για περίπου 2 μήνες, προκειμένου να αποκατασταθεί. Όλο αυτό το διάστημα, τα δρομολόγια προς εξωτερικό θα γίνονται μόνο μέσω Βουλγαρίας
Ανακοίνωση για το περιστατικό εξέδωσε ο ΟΣΕ.
Ειδικότερα, αναφέρει:
“Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 21:25, εκτροχιάστηκε ο πίσω άξονας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.
Ο εκτροχιασμός έγινε στην χιλιομετρική θέση 63+270 στην περιοχή της Παιωνίας. Από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί, αλλά μόνο ζημιές στη σιδηροδρομική γραμμή σε μήκος 3 χλμ περίπου με αποτέλεσμα την διακοπή της κυκλοφορίας. Επισημαίνεται ότι, η εν λόγω γραμμή χρησιμοποιείται μόνον από εμπορευματικούς συρμούς.
Ο ΟΣΕ θα συντάξει πόρισμα για τη διερεύνηση του συμβάντος, ενώ συνεργεία εργάζονται για αποκατάσταση της κυκλοφορίας.”